Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xAyax | użytkownik

imię i nazwiskokeeki. adresŁobżenicaaa. zarejestrowany18.02.2008 @17:18:41 ostatnio na stronie08.11.2010 @16:02:08

nie ma mnie tu.

keeki.fbl.pl




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty1 komentarze633 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sakurachan    26.05.2008 @20:37:03
Dzięki ^^
_______
'There is no such thing as coincidence... there is only Hitsuzen' - Yuuko

~Angel17    26.05.2008 @19:43:07
spokojnie ja nie zabijam:D
_______
Eternal Angel...
~jGirl    26.05.2008 @19:00:10
Ah ja jestem kawaiii na pb.
_______
Do życia,
Do tańca,

Skradamy się na palcach...
~jGirl    26.05.2008 @18:58:27
Twoje rysunki są tak samo dobre !
_______
Do życia,
Do tańca,

Skradamy się na palcach...
~jGirl    26.05.2008 @17:22:15
Dziekuje ^^.

Masz może photobloga , hmm?
_______
Do życia,
Do tańca,

Skradamy się na palcach...
~aityd    25.05.2008 @15:52:22
tej . dawać mi tu jakiś nowy rysunek ^^
_
a Ola co? gdzie jej digarty i ogółem jaki blog ;} ?
_______
~jGirl    25.05.2008 @13:09:37
Pięknie rysujesz ^^
_______
Do życia,
Do tańca,

Skradamy się na palcach...
-Wioletka007    24.05.2008 @16:05:29
a ja nie cierpie hinaty bwahaha =D
-Wioletka007    23.05.2008 @21:29:28
nie lubisz Sakury? jak możesz ona jest boska T_____________T (zwłaszcza w shippuudenie <3)
-Wioletka007    21.05.2008 @19:59:30
dawałam ale w dużo słabszej jakości
~porzellanxhimmel    21.05.2008 @09:13:35
o, pitoleq =]
~BlackCat666    20.05.2008 @20:29:53
Raczej są, więc uważaj sobie....
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~BlackCat666    18.05.2008 @19:29:22
Nie wszystko.......
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~Isztar14    18.05.2008 @18:51:30
jesli masz zamiar zajac sie w przyszlosci czyms artystycznym to mnie powiadom chciala bym cos z dusza zobaczyc
~Isztar14    18.05.2008 @18:49:56
ze tak powiem nie cierpie mang ale okdziekuje za komentarz
~Dzinchan    18.05.2008 @18:30:22
Hehe, trzymam kciuki :D
_______
moim stylem jest jego brak.
~Dzinchan    18.05.2008 @15:34:22
Widzę właśnie Ale zawsze lepiej jest rozwijać swoją własną wyobraźnię, czyż nie?
_______
moim stylem jest jego brak.
~BlackCat666    18.05.2008 @14:07:27
Nie jest całkowicie kopiowana. Zmieniłam trochę po swojemu...
ostatnio edytowane: 2008-05-18 14:07:56
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~kotlaska93    15.05.2008 @17:44:49
Elfen Lied ukazuje tą gorszą stronę świata a nie zamyka oczy na cierpienie itd jak inne anime. No i kreska jest super, fabuła, wielowątkowość, po prostu super
dzieki za ocene
_______
Każda chwila jest jak wór złota.

Ja też mam swój styl ^^
~Angel17    14.05.2008 @21:03:48
dzięki za obserwacje:D
_______
Eternal Angel...
-Maiko13    14.05.2008 @17:52:46
podac ty *slodkie oczka*? XD
-Maiko13    13.05.2008 @19:11:57
haha xDD najlepsi ! xD miec ty GG ?
-Maiko13    13.05.2008 @18:40:44
dziekowac ja za komentarz !
<3
~Ladzia13    11.05.2008 @18:05:34
A ja go lubię. A i dziękować za odwiedzenie mojej galerii. :D
_______
...
~spiderp25    11.05.2008 @15:21:55
Nie ocenia sie samej pracy tylko wklad jaki ktos w nia wlozyl oraz w perspektywie wieku tworcy
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt